ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΔΕΗ

ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ! Η ΔΕΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!

Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2013

Πίσω στο 1946: Eμφύλιο κήρυξε ο γ.γ. του ΚΚΕ: "Τσακίστε τους φασίστες"!


Περίπου 4.000 μέλη αριστερών, ακροαριστερών και αναρχικών οργανώσεων με την εμφυλιοπολεμική προτροπή του γγ του ΚΚΕ Δημήτρη Κουτσούμπα «Ο λαός, η νεολαία, το εργατικό κίνημα πρέπει να τους απομονώσει τελείως, εδώ και τώρα, κάνοντας πράξη τα λόγια του ποιητή "τον φασισμό βαθιά κατάλαβέ τον, δεν θα πεθάνει μόνος, τσάκισέ τον», επιτίθενται κατά κύματα στο αστυνομικό τμήμα Κερατσινίου, ενώ η κυβέρνηση πρέπει να απολαμβάνει το χάος που έχει δημιουργηθεί προσπαθώντας να χρεώσει πολιτικά στον Λαϊκό Σύνδεσμο την δολοφονία του 34χρονου Π.Φύσσα.

Κλίμα εμφυλίου πολέμου με συνθήματα όπως «Ο λαός δεν ξεχνά, τους φασίστες τους κρεμά» και «Το αίμα κυλάει εκδίκηση ζητάει» είναι τα συνθήματα που ακούγονται στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην οποία συμμετέχουν το ΠΑΜΕ, ο ΣΥΡΙΖΑ, εργατικά συνδικάτα, και απλοί πολίτες εκφράζοντας την οργή τους για τη δολοφονία του άτυχου ράπερ.

Σύμφωνα με πληροφορίες λίγο μετά τις επτά επικράτησε ένταση με τις μολότοφ και τα δακρυγόνα να πέφτουν «βροχή» έξω από το αστυνομικό τμήμα Κερατσινίου.

Προηγήθηκαν «μάχες» σώμα με σώμα μεταξύ αντιεξουσιαστών και ΜΑΤ. Μάλιστα, σε πολλούς κάδους της περιοχής έχουν τοποθετηθεί φωτιές, ενώ σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, 4.000 αντιεξουσιαστές κατευθύνονται προς τα γραφεία της Χρυσής Αυγής στη Νίκαια.

Στο μεταξυ είχαν δείρει τον Π.Καμμένο (αντί να λιντσάρουν τον Χ.Πάχτα, τελικά λιντσάρισαν τον ίδιο!), επιτέθηκαν σε συνεργείο του ΑΝΤ1, κτύπησαν φωτορεπόρτερ κλπ.

Δεν είναι όλοι αναρχικοί ή "επαγγελματίες" αριστεροί στις συγκρούσεις. Είναι πολλοί πολίτες άνεργοι εδώ και καιρό ειδικά από τη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος και του Κερατσινίου.

Οι άνθρωποι έχουν να δουν το "χρώμα του χρήματος" μήνες...
ολόκληρους. Πεινάνε. Και σήμερα τους "καναλάρισαν" και τους έστρεψαν κατά του Λαϊκού Συνδέσμου, αλλά φυσικά αυτοί στρέφονται κατά πάντων, πλέον.

Ας ελπίσουμε ότι τα πράγματα θα ηρεμήσουν κατά την διάρκεια της νύχτας.

Αλλά πώς να συμβεί αυτό όταν υποτίθεται υπεύθυνα πολιτικά πρόσωπα όπως ο γ.γ. του ΚΚΕ Δ.Κουτσούμπας ζητά να επιτεθούν Έλληνες κατά Ελλήνων με συνθήματα του 1944 και του 1946-1949;  Είναι ακριβώς η ίδια προτροπή του πρώην γ.γ. του ΚΚΕ Ν.Ζαχαριάδη το 1946.

Το τι και ποιους εννοεί "φασίστες" το ΚΚΕ το ένιωσε για τα καλά στο πετσί της η χώρα το 1944 και το 1946-1949. Όποιοι δεν ήταν ΚΚΕ και ΕΑΜ ήταν "φασίστες"...

Και βέβαια δεν ενοχλεί κανέναν το ότι το κόμμα δεν αποδέχεται ακόμα και σήμερα, μετά από 38 χρόνια νομιμοποίησής του την κοινοβουλευτική δημοκρατία...

Και σημειωτέον ουδείς από την κυβέρνηση δεν τον έχει επικρίνει μέχρι στιγμής. Και γιατί να το κάνει;

Όλη αυτή η αναταραχή την κυβέρνηση βολεύει και την διευκολύνει να περάσει όλα αυτά που της ζητά η τρόϊκα. Απλά πράγματα...

77 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ας βάλουν το κκε να πληρώσει τις ζημιές, αλήτες, κωλοκάναλα και κυβέρνηση

Ανώνυμος είπε...

Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΠΛΕΟΝ ΥΠΟΥΛΕΣ ΠΑΓΙΔΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΣΤΗΝΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΛΠ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΔΗΘΕΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΞΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Το κκε τελικα ειναι ο μεγαλυτερος συστημικος συμμαχος του δημοκρατικου τροικανικου τοξου.αν καποιος λοιπον σκοτωσει και ανηκει λιγο η πολυ σ ενα κομμα τοτε φταιει το κομμα του??? Ηθελα να ξερα αυτα που λενε σε ποιο κοινο νομιζουν οτι αυπευθυνονται.Γιατι δεν παμε τοτε στις φυλακες να ρωτησουμε τι κομμα ψηφιζει ο καθενας??Οσο για τους δημοσιογραφους?Νομιζω ο πατος εχει ξεπεραστει εδω και πολυ καιρο τωρα.

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ ΤΟ Κ.Κ.Ε. ΜΕΣΑ ΣΤΟ ...ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΞΟ ??

Ανώνυμος είπε...

τι ''ελληνες κατα ελληνων'' ρε σκατοζωα γαμω το κεφαλι σας; αν οι ελληνες ειναι οι δολοφονοι της χρυσης αυγης, να γινει εμφυλιος εδω και τωρα. οταν σε σκοτωνουν εσυ κοιτας αν ο αλλος ειναι ελληνας;; εσεις τρεφετε την χρυση αυγη καταλαβετε το. και οχι: ας ελπισουμε να ΜΗΝ ηρεμησουν τα πραγματα κατα τη διαρκεια της νυχτας. να δυαλυσει ο λαος τους φασιστες και εσας τους ησυχους νοικοκυραιους που αραζουν στην τηλεοραση τους αντι να βγουν στους δρομους. κανετε κριτικη απ το σπιτι σας και κλαιγεστε χωρις να δρατε.η δραστε με τον λαο η σκαστε.στρεφετε τον λαο εναντιον του λαου και λετε οτι επλιζετε να σταματησει η οργη του. ναι λοιπον πρεπει να σας τσακισει ο λαος και εσας. και οχι δεν ειμαστε ολοι κκε αλλα πρεπει ο λαος να καθαρισει τον τοπο απ το ξενο αλλα και απ το ντοπιο κεφαλαιο, καθως και απ τα τσιρακια των κεφαλαιοκρατων που πουλανε εθνικισμο. οποτε ναι ρε θελουμε εμφυλιο πολεμο. γιατι οτι κανει το ξενο κεφαλαιο κανει και το ντοπιο κατι που εσεις κανετε πως δεν το βλεπετε. μην το παιζετε πατριωτες απ το σπιτι σας. πατριωτης ειναι αυτος που υπερασπιζεται το συμφερον του λαου του και δεν το νοιαζει αν αυτος που ειναι πανω απ το κεφαλι του ειναι ξενος η ντοπιος.ο πατριωτης θα παρει τα οπλα εναντιον και των δυο.

Ανώνυμος είπε...

τρικυμια εν κρανιω η κρυμμενος μπολσεβικικος φασισμος.σε καθε περιπτωση ο διεθνης σιωνοεβραιος που κινει τα νηματα τριβει τα χερια του που εκτος απο δουλους του ολων των αποχρωσεων εχει και ηλιθιους αφιονισμενους με καθε λογης -ισμους

Ανώνυμος είπε...

πολυ σωστα .να τσακισουμε τους φασιστες κυριε κουτσουμπα μας αλλα να σημειωστε οτι φασιστες ειστε εσεις.

Ανώνυμος είπε...

Σωστος..

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΔΕΡΦΕ...ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΣΚΑΝΕ Χ.Α Κ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ Κ ΑΣΦΑΛΙΤΕΣ ΙΔΙΟΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΛΑΝΕ...Κ ΜΕΤΑ ΜΙ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΔΕΡΦΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΤΙΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΧΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΕΣΑΝΕ 20 ΑΧΡΟΝΑ ΜΕ ΜΑΝΤΙΛΕΣ..ΚΟΜΑΤΙΚΟΠΙΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΑΔΕΡΦΕ..

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΔΕΡΦΕ...ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΣΚΑΝΕ Χ.Α Κ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ Κ ΑΣΦΑΛΙΤΕΣ ΙΔΙΟΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΛΑΝΕ...Κ ΜΕΤΑ ΜΙ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΔΕΡΦΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΤΙΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΧΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΕΣΑΝΕ 20 ΑΧΡΟΝΑ ΜΕ ΜΑΝΤΙΛΕΣ..ΚΟΜΑΤΙΚΟΠΙΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΑΔΕΡΦΕ..

Ανώνυμος είπε...

Σωστος..

Ανώνυμος είπε...

σε οποια χωρα πηγαινει το ΔΝΤ φερνει φτιωχεια.. δυστυχια και πολωση.. και ναι εδω το εχει πετυχει.. χωριζει τον λαο σε δυο στρατοπεδα παιρνει τον πλουτο της χωρας και φευγει.. και μετα ξεκινα το κακο.. και οι πραγματικοι υπευθυνοι νιπτουν τας χειρας γιατι παλι φταει ο λαος..

Ανώνυμος είπε...

Ουτε αριστερα ουτε δεξια τα ιδια αφεντηκα εχουν.γραψτε τουs στα @*¥:&!@ σαs ελληνεs

Ανώνυμος είπε...

Να γελάσουμε και λίγο;
http://lithosfotos.blogspot.gr/2013/09/blog-post_4689.html

Ανώνυμος είπε...

ΤΩΡΑ Ο ΔΕΝΔΙΑΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ...!!

Ανώνυμος είπε...

Ο φασισμός είναι ΠΑΝΟΥΚΛΑ. Δεν υπάρχει ακραία αντιφασιστική ρητορική.

Ανώνυμος είπε...

..."τελικά λιντσάρισαν τον ίδιο"(για τον Καμένο). Προφανώς δε ξέρετε τί σημαίνει η λέξη λινσάρισμα γιατί αν ξέρατε, θα ξέρατε ότι αν τον είχαν λιντσάρει σήμερα θάχαμε τα 9μερα, ζωή σε λόγου σας...

Ανώνυμος είπε...

http://antipliroforisi.blogspot.gr/2013/09/71.html

Ανώνυμος είπε...

ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ τα χέρια σου στάζουν ΑΙΜΑΤΑ και έχεις το θράσος να μιλάς; Το σχόλιο 2:31 είναι ψεματα;

Ανώνυμος είπε...

Φασιστάκια να τα αφήσετε αυτά. Καμία αριστερή τρομοκρατική οργάνωση δεν υποστηρίχθηκε από κοινοβουλευτικό κόμμα.

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΓΑΜΗΣΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Ο ΠΑΠΑΡΑΣ ΤΟΥ Κ.Κ.Ε. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ...

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΡΩΓΩΜΑΣΤΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ.ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΟΤΑΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ.ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΗΓΗ..ΕΠΕIΔΗ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΔΑΝ ΤΙ ΕΣΤΙ ΠΑΣΟΚ,ΝΔ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΕ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΜΟ Κ ΣΕ ΦΑΣΙΣΜΟ.ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΩΤΟΝ ΔΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΩΡΑ ΦΩΣ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ Κ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ.ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ Κ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΟ ΜΠΑΜΠΑ.ΨΑΞΤΕ.ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ.ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΣΤΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΠΟΤΕ ΙΔΡΥΘΗΚΕ Κ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ Κ ΤΊ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΧΕ ΓΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Κ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 1935,ΠΟΙΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΛΑ Κ ΤΙ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" ΕΙΧΑΝ...ΨΑΞΤΕ ΚΑΛΑ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.ΤΟ ΙΔΙΟ Κ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΨΕΥΤΟΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ.ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΣΤΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΧΡ.ΑΥΓΗ ΤΙ ΕΛΕΓΕ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ Κ ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΝΑΖΙΣΜΟΣ Κ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΤΝ ΧΙΤΛΕΡ ΤΝ ΦΟΝΕΑ ΤΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΤΕ ΨΑΧΤΕΙΤΕ ΣΕ ΤΊ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΗΚΕΤΕ.ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ ΑΝΤΑΡΣΥΑ,ΛΑΟΣ Κ ΑΝΕΛ ΑΠΛΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΌ ΠΑΖΛ..ΔΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ.ΚΟΥΜΑΝΤΌ ΚΑΝΕΙ Ο ΘΕΙΟΣ SΑΜ ΑΠΤΟ ΑΜΕRΙCΑ ΠΟΥ Κ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟ ΜΠΑΜΠΑ..ΖΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΌΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ.Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ,ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ Κ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΏΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΡΟΙΚΕΣ,ΔΝΤ,ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΤΛΠ ΜΑΣΟΝΟI.ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.Ο ΟΡΟΣ ΔΕΞΙΑ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ.ΔΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΑΜΠΕΛΕΣ.ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ Κ ΕΡΓΑΤΙΑ...ΘΕΛΟΥΜΕ ΙΣΟΤΗΤΑ,ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ,ΕΙΛΙΚΡΙΝΙΑ.ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ.ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ Κ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ?ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ,ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ Κ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΩΣΟΥΜΕ.ΑΝ ΔΝ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.Ό ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΝΩΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Κ ΕΦΘΑΣΕ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ.Ο ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΕΙΝΑI ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ.ΑΥΤΌ ΘΕΛΕΤΕ?Η ΙΣΤΟΡΊΑ ΔΝ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕ ΤΙΠΟΤΑ?ΑΠΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΑΓΚΕΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.ΒΑΓΓΕΛΑΣ

Ανώνυμος είπε...

1:59 βαγγελα κατι μπερδεψες.η χρυση αυγη αν ειναι ακρο οι αλλοι τι ειναι;ακραιοι ειναι αυτοι που κυβερνανε με την παρεα των καναλιων τους.γιατι να υπερασπιστω αυτη την δημοκρατια.ξαναψηφα τους κανε μια βολτα ξανα απ το συνταγματικο τοξο.εγω χορτασα και αλλη επιλογη δεν εχω.στο κατω κατω τι χειροτερο απ αυτο που ζουμε.το μονο που εχει απομεινει απ τη δημοκρατια ειναι η γιορτη της στο προεδρικο μεγαρο.εγω μεχρι τωρα τους ψηφιζα για να κυβερνανε και οχι ν αφησουν να τους κυβερνανε σε μια χωρα που υποτιθεται οτι ειναι ανεξαρτητη.για ποια ευρωπη ;των διεθνιστων και των μεταναστων;οχι δε θα παρω και δε συμφωνω με τη λογικη ολοι ενωμενοι με διαφορετικους στοχους.ας αποφασισουμε ποιοι τελικα ειμαστε και τι θελουμε.

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΦΙΛΕ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΛΑ ΤΙ ΕΙΠΑ.ΟΛΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΠΑ.ΚΟΙΝΟ ΜΠΑΜΠΑ ΕΧΟΥΝ.ΕΧΕΙΣ ΨΑΧΤΕΙ ΤΙ ΕΣΤΙ ΧΡ.ΑΥΓΗ?Κ ΑΠΟ ΠΗΡΕ ΤΌ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ?ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΜΑΣΩΝΙΚΗ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ΤΟΤΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑΣΥΡΜΕΝΟΣ ΟΠΩΣ Κ ΟΙ ΠΑΣΟΚΙΚΟΙ,ΚΟΥΚΌΥΕΔΕΣ ΚΤΛΠ.ΑΝ ΕΣΕΝΑ ΣΕ ΕΚΦΡΑΖΕI Ο ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ Κ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΓΕΝΕΘΛΙΑ Κ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΣΕ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΤΕΥΧΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΤΟΤΕ ΝΑ ΨΑΧΤΕΙΣ ΤΙ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ.ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΧΑΛΙΑ?ΔΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΗΜΟΥΝ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ.Α! ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΕ Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ Κ ΛΕΥΚΗ ΦΥΛΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΣ?ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΔΥΣΤΗΧΏΣ ΜΕΝΟΥΝ.ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Κ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ Κ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΤΛΠ.ΔΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ.ΨΑΧΤΕ ΨΑΧΤΕ ΨΑΧΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ.ΌΧΙ ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΙΔΊΟΙ ΒΕΒΑΙΑ.ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.ΒΑΓΓΕΛΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚ ΔΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΦΑΓΑΝΕ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ.ΝΑ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΕΓΕΡΘΗΤΙ Ο ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΕΡΜΕΝΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΒLΑCΚ ΜΕΤΑL ΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟΔΑΠΌΥΣ.ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΤΟΥ?Κ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΓΚΡΟΥΠ?ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΦΊΛΕ ΜΟΥ.ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ ΕΙΝΑI ΣΑΝ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΝΑΝ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΔΡΑΣ Κ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΚΑΤΙ..ΜΗ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.ΨΑΧΤΕΙΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ Κ ΜΑΘΕΤΕ ΤΙ ΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Η ΧΡ.ΑΥΓΗ ΑΛΛΑ Κ ΟΙ 300 ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ.ΒΑΓΓΕΛΑΣ

Ανώνυμος είπε...

http://youtu.be/_i__-ZaGYTQ KKE:Είμαστε κατά του Συντάγματος.

Ανώνυμος είπε...

@5.26

Η χ.α φίλε τελείωσε...
Την θεωρούσα μέσο εξευτελισμού του πολιτικού συστήματος, αλλά από τη στιγμή που ξέκαναν το παιδί, τελείωσαν...
Και δεν τελείωσαν επεισή το λένε τα βοθροκάναλα, τα παπαγαλάκια, που δεν εδειξαν αντίστοιχο οίστρο όταν φάγανε στην Πάτρα παράνομοι μετανάστες ένα παλικάρι 30 χρονών, επειδή ενοχλούσε ...ο σκύλος του κάνοντας περίπατο.
Αυτοί σαύρες είναι και αναξιόπιστοι.
Τη χρυσή αυγή, τη τελείωσε η αγωνία της κοπέλας που κρατούσε στα χέρια της το παλικάρι της στοργικά ενώ εκείνο αργόσβηνε.
Ούτε κτήνη λοιπόν είμαστε, ούτε νομιμοποιητές φονιάδων.
Το μαύρισμα δια της χρυσής αυγής, συνιστά και μαύρισμα της ψυχής μας...
Τέλειωσε λοιπόν αυτό το παραμυθάκι.
Το κακό είναι ότι το πολιτικό σύστημα επιχαίρει με την κατάσταση και αναλώνεται στις συνθήκες αυτοαναπαραγωγής του ξανά.
Τελικά η χρυσή αυγή, λειτούργησε δια του εγκληματικού τρόπου λειτουργίας των πυρήνων της, ως μηχανισμός εκτόνωσης του σάπιου πολιτικού κατεστημένου.
Τώρα όλοι αυτοί δεν θα αντιπαρατίθενται με την ανεπάρκειά τους, αλλά δια της αντίθεσής τους με την χρυσή αυγή.
Τέλος πάντων...
Οι έλληνες δεν είμαστε εγκληματίες, εγκληματικά αφελείς, ναι, αλλά όχι εγκληματίες.
Ξαναλέω, η χ.α τέλειωσε!

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΝΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ 11:07...Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΗ....ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ΠΕΡΙΜΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ....ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΕΙ Ο ΚΑΒΑΦΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 100 ΧΡΟΝΙΑ.....Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΝΤΟΣ ΕΝΩ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ....ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΣΩΘΗΚΑΝ....ΕΔΩ ΓΕΛΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΔΑΛΟ ΚΑΤΣΙΚΙ....ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΞΟΥ ΟΠΩΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝΤΕ....ΑΥΤΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΣΩΘΗΚΑΝ.....Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΞΟΥ.....ΕΔΩ ΓΕΛΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΤΖΟΥΡΙΑ.....ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥ ΣΑΒΟΠΟΥΛΟΥ.....ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ , Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΞΥΠΝΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΤΙ ΠΕΙ ....ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ....ΤΡΕΜΕΙ ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΟΡΣΕΚΑΓΙΕΝ ΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΕ ΛΙΓΟ!!!!!! ΣΤΗΝ ΦΟΙΤΗΤΡΙΟΥΛΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΧΕΙ ΕΡΩΤΕΥΘΕΙ ΘΑ ΣΕ ΚΑΤΑΓΚΥΛΩ ΠΟΝΗΡΕ ΠΟΛΙΤΕΥΘΗ.....!!!!!!!!! ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΑΒΟΠΟΥΛΟ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ ΜΑΣΗΜΑ ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ ΤΟΥ.....ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΞΕΔΟΝΤΙΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ.....ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΤΕ......Η ΦΑΡΑΝΤΟΥΡΗ ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΙ ΠΙΑ ....ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΤΖΑ.....ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΚΑΙ Ο ΝΙΟΝΙΟΣ!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ποια χρυση αυγη τελειωσε ;μαλλον πολυ τηλεοραση βλεπετε εκτος και αν ανηκετε στην τριτη ηλικια.ακομα και αυτη το πηρε χαμπαρι τι ειδησεις εβλεπε τοσο καιρο.δεν μπορεις ν απαγορευσεις κατι που υποστηριζεται απο τοσο κοσμο με οτι μεσο και να χρησιμοποιησεις.ο μονος τροπος ειναι με πειστικα επιχειρηματα αλλης προτασης.ποιας ε ποιας;με φιλοσοφιες αοριστολογιες και σκοπιμη αρνητικη διαφημιση δεν κερδιζεις τιποτα.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ....ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ....ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΕΧΘΟΥΝ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ....ΑΚΟΥΝ ΝΑΖΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΒΦΑΖΟΥΝ ΚΑΝΤΥΛΕΣ....ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΕΙ 29% ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ.....ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ...ΑΚΟΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΩ....ΠΑΛΥ ΣΤΟ 2% ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ

Ανώνυμος είπε...

6:05 ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑΝ ΤΟΣΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ;O ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΚΡΑΤΟΥΣ.ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΡΦΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΠΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η ΧΡΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΘΑ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

@6.31
Άλλο εθνικισμός, άλλο χουλιγκανισμός.
Υπάρχει ο έντιμος χειραφετητικός εθνικισμός, ο χιτλερικός εθνικισμός, οαποικιοκρατικός κλπ..
Σαν πρώην -πλέον- ψηφοφόρος της χ.α σου λέω πως ανέχτηκα την απολίτικη συμπεριφορά τους, προκειμένου να εξευτελιστεί το πολιτικό σύστημα.
Το να βλέπεις όμως δυο μέτρα παλικάρια σφαγμένα στους δρόμους, δεν το γουστάρω κα-θό-λου!
Ήμουν φανατικά υπέρ της αντιδραστικής, αρνητικής ψήφου και το έγραφα, αλλά όταν διαπιστώνεις ότι έλεγες μ...κιες κρείτον το σιγάν!
Επίσης, διαπιστώνω πως το ογκούμενο μεταναστευτικό πρόβλημα που καταταλαιπωρεί την κοινωνία, δεν θέλει να το λύσει κανείς.
Ειδικά η νέα δημοκρατία, και ας λένε οι φαήλοι τα δικά τους, το πρακτικό αποτέλεσμα άλλα δείχνει!
Οι χρυσαυγίτες το είδαν ως ευκαιρία εξάσκησης των αγρίων ενστίκτων τους, ως προπαίδευση για εγκληματικές δράσεις, οι συριζαίοι είναι επικίνδυνοι δεν το συζητάμε, ο μπούλης ο καμμένος δεν μπορεί να ληφθεί στα σοβαρά, οπότε ανθρωπιστική επίλυση αυτού του προβλήματος με εφαρμογή του νόμου δεν ...., κοινώς;
Συμβιβαζόμαστε με την ιδεα να γίνουμε ουγκάντα εδώ μέσα θέλοντας και μη αφού κανείς δεν θέλει να λύσει το πρόβλημα, και αυτοί που "θέλουν" το έκαναν για ρατσιστικούς λόγους και για την εξάσκηση που προανέφερα...

Ανώνυμος είπε...

σ.σ διαχωρίζω φυσικά τα 3 είδη εθνικισμών που ανέφερα!
Άλλο χειραφετητικός και εντελώς διαφορετικό πράγμα ο επιθετικός εθνικισμός των χιτλεροειδών...

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΡΙΚΟΙ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ.ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΝΩΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΕΣ Κ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΝΩΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ.ΤΟΣΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΛΕΣ Κ ΑΥΤΟΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΣΜΑΡΑ ΤΟΥΣ.ΑΚΟΥΜΕ Κ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΜΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΟΣΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΟΣΜΟΣ,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΙ ΑΝΟΗΤΟΣ ΝΑ ΧΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ.ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ό ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ Κ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΕΧΟΥΝ 1ΕΚΑΤΟΜ ΨΗΦΟΥΣ ΔΝ ΤΟΥΣ ΣΕΒΕΣΑΙ?Κ Ο ΚΑΘΕ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΘΑ ΛΕΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΛΑΟ ΚΤΛΠ.ΣΟΡΥ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΑΛΛΑ ΟΛΟΊ ΤΑ ΙΔΊΑ ΧΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ.ΨΕΥΤΕΣ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ Κ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ.ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΨΑΧΝΕΤΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ.ΞΕΚΟΛΗΣΤΕ ΑΠΤΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ.Κ ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΤΕ ΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΙΝΟΥΜΕ,ΔΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΑΥΤΟ ΨΑΧΝΟΥΜΕ.ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ.ΑΝ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΔΝ ΘΑ ΚΑΝΑΝΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΕΣ.ΒΑΓΓΕΛΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΛΟΣ!ΕΛΛΗ

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ !!!

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΑ ΑΝΟΔΟ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΗΣ.ΟΣΟ ΕΝΑΝΤΙΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΕ ΝΟΜΟΘΕΣΙΕΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΑΝ ΚΑΙ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΑΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

Ανώνυμος είπε...

Η Πεντακαθαρη χρυση αυγη θα ξεβρωμίσει τον τόπο.χαχαχαχα.τι να κυνηγησουν τους κυνηγημενους;τους είπε κανεις να σκοτωνουν κ να κανουν μπιζνες;δηλ αμα γινω μασονος σατανιστης κ μετα το παιξω ελληναρας λατρευοντας τον χίτλερ κ αρχιζω κ σκοτωνω οποιον δεν μου αρεσει θα λεω με κυνηγουν κ δεν με αφηνουν να εξυγιανω την ελλαδα;ρε παιδια οκ ψηφιζετε τη χρ.αυγη μη λετε ομως κ κοτσανες.κ πειτε μια συγνωμη οταν ξεστραβωθείτε..πελοπιδαs

Ανώνυμος είπε...

@11.01
Πελοπίδα, έτσι είναι όπως τα λες, και όσοι ψηφίζουν χ.α καλο θα ήταν να ξανασκεφτούν με την καρδιά.
Από την άλλη, όχι, δεν θα πουν "συγγνώμη" οι πολίτες που ψήφισαν χ.α, αλλά οι κομματάνθρωποι, που άφησαν στο πεδίο του πολιτικού αυτοματισμού, την επίλυση θεμάτων που άπτονται της ευθύνης του κρατους (βλ. εγκληματικότητα, παράνομη μετανάστευση, ανασφάλεια) και όχι να παρουσιάζονται ως τιμητές.
Είναι πολύ ένοχοι για να καταριούνται την κοινωνία, με τη βοήθεια των καλολαδωμένων παπαγάλων της δημοσιοκαφρίας, επειδή μη έχοντας επιλογή, ψήφισε ο κόσμος αντιδραστικά, αρνητικά και με το θυμοειδές στοιχείο να κυριαρχεί.
Ας ζήσουν όλοι αυτοί στην 6η περιφέρεια της Αθήνας, στις γειτονιές αυτές, για λίγες μέρες μαζί με τους "διανοούμενους" ...αντιμνημονιακούς αστούς της (λεφτ-)αριστεράς, και θα γραφτούν μέλη στους νεοναζί, σε χρόνο dt...
Είναι πολύ λίγοι και ένοιχοι λοιπόν, για να καταριούνται όλοι αυτοί -παπαγάλοι και αστοί διανοούμενοι, δημοσιοκάφροι και καλλιτέχνες, την "πλέμπα" που ψήφισε μη έχοντας
την ελευθερία της αξιοπρεπούς διαβίωσης στον τόπο τους.
Αυτοί καλά περνάνε και καλά λειτουργούν ως κομματικά εντελόμενοι

Ανώνυμος είπε...

@Anti-ntp
Γιαυτο το site σας παει κατα διαολου, ποσταρετε πλεον ανα τριημερο, η επισκεψιμοτητα εχει πεσει δραματικα, και σε λιγο το βλεπω να το κλεινετε το μαγαζι...
Γιατι ποσταρετε τετοιες @^$#ες που θεωρουν μερος του ελληνικου λαου τους φασιστες. Για ρωτηστε το φιλο σας το Καζακη, που τουλαχιστον αυτον το σεβεστε, να δουμε τι θα σας πει, για δειξτε του αυτο το αρθρο να δειτε τι βρισιμο θα πεσει.
Ποσο πνευματικα λοβοτομημενος ειναι καποιος να τα γραφει αυτα;
Ο Κουτσουμπας ειπε το προφανες και εκανε το καθηκον του, αυτο που επρεπε να πουν ολα τα κομματα του 'συνταγματικου τοξου'. Δεν αφορα το ΚΚΕ, ουτε μονο τους αριστερους, αφορα τους παντες. Λαος και φασιστες δεν εχουν καμια σχεση..
Κοινωνικη απομονωση στους φασιστες, τοσο αιμα εχει χυθει σε αυτο το τοπο για να νικησει το φασισμο. Τοσο αιμα εχει χυθει σε ολη την Ευρωπη.. Λιγος σεβασμος.. Ε Λ Ε Ο Σ

Ανώνυμος είπε...

Ουτε ελεος ουτε πετρελαιος.Το κκε θεωρουσε φασιστα οποιον δεν ηταν με το κκε.Οσοι δεν ηταν κκε τους σφαζανε.Ανιστορητε

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ Η ΧΡ.ΑΥΓΗ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΑ ΔΥΟ Κ ΔΝ ΑΞΙΖΕΙ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΠΕΙ.ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ Κ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΕΣ.ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΝ ΞΕΧΝΑΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΜΑRFΙΝ ΚΑΝΕΙΣ ΔΝ ΞΕΧΝΑΕΙ ΤΟΥΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΤΗΣ 17 ΝΟΕΜΒΡΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ..ΟΥΤΕ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΝ ΕΜΦΥΛΙΟ,ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ,ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΟΠΟΙΟΣ ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ,ΔΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΥ ΘΕΛΑΝΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΧΙΣΗ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Κ ΕΠΙΔΙΩΞΑΝΕ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΣΤΗ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ,ΟΙ ΙΔΙΟI ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΤΕ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ.ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΑΠΤΝ ΦΑΣΙΣΜΟ?ΤΟΥΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ.ΤΟΥ ΜΑΟ,Κ ΜΗΝ ΠΑΜΕ ΜΑΚΡΙΑ,ΒΛΕΠΟΥΜΕ Κ ΣΤΗΝ ΚΟΡΕΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΟΠΟΙΟΣ ΔΝ ΚΛΑΙΕΙ ΓΙΑ ΤΝ ΗΓΕΤΗ ΤΝ ΒΑΖΟΥΝ 6 ΜΗΝΕΣ ΣΕ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΚΤΛΠ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ Κ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΕΧOΥΝ ΚΟΙΝΟ ΜΠΑΜΠΑ.ΜΑΣ ΒΑΛΑΝΕ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΛΕΣ Κ ΓΊΑ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΌΥ,ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΟΤΗΤΑ Κ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΤΝ ΛΑΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΓΟΜΑΣΤΕ ΑΡIΣΤΕΡΟΙ Η ΔΕΞΙΟΙ.ΔΗΜΙΌΥΡΓΗΣΑΝ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΌΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ,ΕΡΓΑΤIΑ...ΒΑΓΓΕΛΑΣ

Ανώνυμος είπε...

http://youtu.be/wzfMM9dVx_U

Ανώνυμος είπε...

@5:48
Βρε ζωο που θα με πεις και ανιστορητο, μιλαω για τους φασιστες απο τη μια και το λαο απο την αλλη, οχι το ΚΚΕ μονο απο την αλλη. Αλλα κα παλι λες τις γνωστες πιπες. 'Σφαζανε' στην ελλαδα μονο στον εμφυλιο, και τοτε σφαζανε ολοι ανεξαιρετως. πολεμος ηταν, δεν υπηρχαν ουδετεροι γιατι ολοι επρεπε να διαλεξουν στρατοπεδο. Πανιβλακα, ξυπνα..

@Βαγγελα
Εισαι βαθια νυχτωμενος και αναπαραγεις τα ακροδεξια σου κολληματα με εναν αχταρμα που ενωνει marfin, τρομοκρατια, αντιεξουσιαστες, Σταλιν και Μαο ως 'αριστερη βια'. Φαινεται δε οτι δεν εχεις ανοιξει μισο βιβλιο στη ζωη σου και καλο θα ειναι να το κανεις για να ξεστραβωθεις και να ξερεις σε τι αναφερεσαι.
Η Ναζιστικη βια δεν εξισωνεται με καμια αλλη βια. Μεχρι και ο Κυρτσος το ειπε που ειναι δεξιος. Ποτε θα το καταλαβετε πια με ττη κωλοθεωρια σας των 2 ακρων; Ποσο αιμα να χυθει ακομα;
Το οτι η βια γενικα ειναι κακη μπορει να το πει και ενα μικρο παιδακι. Η βια του φασισμου ειναι ομως η πιο απανθρωπη βια που υπαρχει. Ειναι η βια που σε σκοτωνει επειδη εισαι διαφορετικος, ειτε στο χρωμα ειτε στις αποψεις.

Αυτα σε περιπτωση που δεν ειστε πληρωμενα troll απο την ομαδα αληθειας του Μουρουτη. Αν ειστε, αξιος ο μισθος σας..

Ανώνυμος είπε...

2:29 ΕΣΥ ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΙΣ Κ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙΣ ΤΝ ΚΑΘΕΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ?Κ ΔΝ ΖΕΙΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ?ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΣ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΙ ΛΕΩ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΣ.ΙΣΩΣ ΔΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ Κ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΌ.ΔΝ ΕΞΙΣΩΝΩ ΤΙΠΟΤΑ.ΟΥΤΕ ΛΕΩ ΠΟΙΟ ΑΚΡΟ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΌΣ?ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΑΝ ΑΜΦΙΒΑΛΕΙΣ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ Κ Τ ΜΑΟ ΤΟΤΕ Κ ΟΙ ΝΑΖΙ ΘΑ ΑΜΦΙΒΑΛΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΝ ΧΙΤΛΕΡ.ΤΝ ΙΔΙΟ ΜΠΑΜΠΑ ΕΧΟΥΝ.ΜΑΘΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΤΟΥ 40 ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΥ ΟΙ ΕΑΜΙΤΕΣ ΟΠΟΙΟΣ ΔΝ ΗΤΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΝΕΚΡΌΣ?ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΊΔΟΜΑΖΩΜΑ ΣΟΥ ΜΑΘΑΝΕ?ΓΙΑ ΤΝ ΑΡΗ ΚΛΑΡΑ ΤΝ ΣΦΑΓΕΑ?ΕΚΤΟΣ Κ ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ..Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ ΕΓΡΑΦΕ ΤΟ 1935 ΓΙΑ ΑΠΟΣΧΙΣΗ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Κ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΣΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΗΣ Μ.ΑΣΙΑΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΧΑΛΙ.Κ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΟΗΜΟΝ ΔΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΟ ΝΑΖΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ.ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΔΝ ΑΝΗΚΩ ΠΟΥΘΕΝΑ.ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΤΙΣ ΤΑΜΠΕΛΕΣ.Κ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΕΛΟΙΕΣ ΚΑΤΗΓΌΡΙΕΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ,ΕΛΑ Κ ΣΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΧΑΡΤΖΗΛΙΚΗ ΑΠΟ ΤΝ ΚΑΝΕΝΑΝ..ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ.ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ Κ ΞΕΝΟΛΑΓΝΟΙ.ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΚΟΤΏΝΕΤΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΛΕΓΕΣΤΕ ΧΡ.ΑΥΓΗ Η 17 ΝΟΕΜΒ.Κ ΑΝΑΡΧΟΚΟΥΜΜΟΥΝΙ ΑΛΛΑΞΤΕ ΧΩΡΑ.ΠΑΡΤΕ Κ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ.ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80,ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΡΜΕΝΙΟΙ,ΙΝΔΟΙ Κ ΔΝ ΥΠΗΡΧΕ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ 3ΕΚΑΤΟΜ ΞΕΝΟΥΣ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΑ ΜΕΡΌΚΑΜΑΤΑ Κ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ.ΒΑΓΓΕΛΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ΙΩΣΗΦ ΣΤΑΛΙΝ ΕΣΦΑΞΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΚΟΣΜΟ ΣΕ 30ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΩ Ο ΧΙΤΛΕΡ ΣΕ 7ΧΡΟΝΙΑ.Ο ΜΑΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΣΦΑΞΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΚΑΤΌΜ.Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ.ΤΕΛΕΙΑ Κ ΠΑΥΛΑ.ΔΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ Ο ΕΝΑΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΑ Κ ΤΝ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΜΟ Η ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓIΑ ΤΗΝ ΛΕΥΚΗ ΦΥΛΗ.ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΕΛΕΕΙΝΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ.Κ ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΠΑΤΕΡΑ Η ΑΔΕΡΦΟ Κ ΣΤΝ ΤΡΩΓΑΝΕ ΟΙ ΑΝΑΡΧΟΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΜΑRFΙΝ Η ΤΗΣ 17Ν ΘΑ ΕΝΊΩΘΕΣ ΤΝ ΙΔΙΟ ΠΟΝΟ ΑΝ ΣΤΝ ΣΚΟΤΩΝΑΝ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ.ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΞΕΡΑΝΕ ΤΊ ΚΑΝΑΝΕ.ΕΣΥ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙΣ?ΕΤΣΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣΟΥΝ.

Ανώνυμος είπε...

@3:42
Ποιοι αναρχοκομμουνιστες μωρε ηλιθιε; Λες και να μην βριζω. Με αυτα που λες, δεν γινεται να μη βρισεις. Το παρακρατος και οι ασφαλιτες εριξαν τις μολοτοφ στ Μαρφιν.. Καθεσαι και καταπινεις αμασητη τη προπαγανδα που σου πετανε. Ξυπνα..

@Βαγγελας
Κατα δευτερον,
τα επιχειρηματα σου ειναι τα ιδια με της Χρυσης Αυγης. Οποτε αλλου αυτα οτι δεν ανηκεις πουθενα. Ανηκεις στον ακροδεξιο χωρο που παντα ειτε λογω συμφεροντων ειτε λογω ηλιθιοτητας εκανε το μεγαλυτερο κακο στο τοπο.
Ανθρωπος που λεει σφαγεα τον Αρη Βελουχιωτη, ειναι τουλαχιστον ανιστορητος, και μπορει να ειναι και χαζος. Κατσε ξεστραβωσου, πιασε κανα βιβλιο, διαβασε αυτο που δινει η real τωρα για τον Αρη, να μαθεις και μετα μπες να γραψεις τις 'αποψαρες' σου.. Εγω πριν διαβασω 10 βιβλια δεν εγραφα τιποτα γιατι ηξερα οτι δεν ξερω, οτι πρεπει να μαθω. Εσυ το ξερεις;
Για πες μας τι βιβλια εχεις διαβασει για το Σταλιν και για το Μαο που υποτιθεται ξερεις για τα εγκληματα τους. Μηπως εχεις δει κανα βιντεο απο το site της Χρυσης Αυγης; Μηπως εχεις ετοιμες τις αποψεις σου εμφυτευμενες απο το περιβαλον στο οποιο μεγαλωσες και ψαχνεις οτι σκουπιδι κυκλοφορει στο διαδικτυο για να τις στηριξεις; (αλλα που.. Δε στηριζονται τετοιες ηλιθιοτητες)

Λοιπον, για να τελειωνουμε, αν δεν το εχεις καταλαβει, θα το δεις μπροστα στα ματια σου συντομα οτι τον εμφυλιο θα τον γλιτωσουμε μονο με επανασταση. Και οι επαναστασεις ειναι παντα λαικες και παντα εχουν αιτηματα που απηχουν τα συμφερονται της πλειοψηφιας. Αν εσυ και αλλοι αγραμματοι δεν προλαβαιτε εγκαιρως να μορφωθειτε στοιχειωδως, να καταλαβετε που ζουμε και ποια ειναι τα συμφεροντα σας, τοτε ειναι σιγουρο οτι θα γινει εμφυλιος, οπως εχει δειξει η ιστορια, και φροντισε να μην εισαι με τους φασιστες και την μαυρη αντιδραση οταν γινει... (Α και ξεχασα να σου πω: στον εμφυλιο δεν υπαρχουν 'ουδετεροι' που καθονται στο σπιτακι τους και δεν παιρνουν θεση..)

Ανώνυμος είπε...

ΑΣΕ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΔΝ ΠΕΙΘΕΙΣ.ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ 10 ΒΙΒΛΙΑ Κ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ ΤΡΌΛΑΡΕΙΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ.Η ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΑΡIΣΤΕΡΗ ΝΌΟΤΡΟΠΙΑ ΣΟΥ ΟΠΟΙΟΣ ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΕΧΕΙ ΛIΩΣΕΙ.ΔΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Κ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΚΡΙΝΩ Κ ΣΥ ΜΕ ΛΕΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟ ΚΤΛΠ.ΔΗΛ ΑΝ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ 20ΒΙΒΛΙΑ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ?ΤΟ ΨΑΞΙΜΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΡΙΞΕΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΝ ΤΟ ΧΕΙΣ ΡΙΞΕΙ ΠΟΤΕ ΣΟΥ.ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΓΥΑΛΙΑ.ΤΟ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΣΕ ΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ,Ο ΑΡΗΣ Κ Ο ΣΤΑΛΙΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΟ.ΑΝ ΔΝ ΨΑΞΕΙΣ ΔΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΟΤΕ.ΕΓΩ ΣΌΥ ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΙ ΕΛΕΓΕ Ο ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ ΤΟ 1935 Κ ΣΥ ΜΟΥ ΛΕΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΣΤΟ RΕΑL ΝΕWS ΓΊΑ ΤΝ ΑΡΗ.ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ Κ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ Κ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ GΑΥ ΙΝΔΑΛΜΑ ΣΟΥ.Α!Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Κ ΤΡΑΒΗΞΕ ΕΞΟΡΙΕΣ ΟΠΟΤΕ ΔΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΣΥ ΝΑ ΟΜΙΛΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.ΤΟ ΝΑ ΤΗΝ ΛΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΝ ΕΞΥΠΝΟ ΔΙΝΕΙΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ.ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ.ΤΗΝ ΑΝΤΕΧΕΤΕ?ΑΝΤΕΧΕΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ?ΑΝ ΝΑΙ ΨΑΞΕ Κ ΘΑ ΤΙΣ ΒΡΕΙΣ.ΑΝ ΔΝ ΘΕΣ ΖΗΣΕ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ.ΓΙΑ ΤΝ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ Κ ΦΑΣΙΣΜΟ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ.ΔΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΟΗΜΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.ΜΑΘΕΤΕ ΤΙ ΚΟΙΝΟ ΜΠΑΜΠΑ ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.ΒΑΓΓΕΛΑΣ

φίλος είπε...

Εγώ Βαγγέλα κατανοώ απόλυτα αυτά που γράφεις καθώς και το πνεύμα σου και με βρίσκεις σχεδόν απόλυτα σώμφωνο σε όλα.
¨Οχι πως έχω τίποτε αναντίον του άλλου συνσχολιαστή, αλλά
εγώ στα σχόλια ψηφίζω Βαγγέλα δαγκωτό.

φίλος

φίλος είπε...

σύμφωνο

Ανώνυμος είπε...

βρειτε ενα γραφειο της χρυσης αυγης που να μην εχουν χτυπησει απο μολοτοφ μεχρι πετρες .και φυσικα κουβεντα .εκει ειναι δημοκρατικες οι επιθεσεις βεβαιως βεβαιως...

Ανώνυμος είπε...

Βαγγελα αγορι μου κανει τον ηλιθιο η εισαι ηλιθιος
Σου ζητησα να μου πεις τι βιβλια εχεις διαβασει και που τα στηριζεις αυτα που λες.. Πηγες δηλαδη.
Προφανως πουθενα, γιατι ειναι αρλουμπες αυτα που λες..

Η φραση αυτη: 'ΔΗΛ ΑΝ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ 20ΒΙΒΛΙΑ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ?ΤΟ ΨΑΞΙΜΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΡΙΞΕΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΝ ΤΟ ΧΕΙΣ ΡΙΞΕΙ ΠΟΤΕ ΣΟΥ.' τα λεει ολα.
Και μονο το οτι δεν θεωρεις τα βιβλια ενδειξη μορφωσης, αλλα το 'ψαξιμο' (που αραγε; σε ακροδεξιους ιστοτοπους;) δειχνει οτι εισαι αμορφωτος, γιατι αν δεν ησουν θα ηξερες την αξια των βιβλιων.

Σου ειπα να πας στο περιπτερακι της γειτονιας σου να παρεις τη real που εχει για 4 κυριακες το βιβλιο του Χαριτοπουλο 'Αρης, ο αρχηγος των ατακτων' και να ξεστραβωθεις. Γιατι ο ανθρωπος που το εγραψε εχει κανει πανω απο 25 χρονια πρωτογενη ερευνα στα χωρια για να το γραψει, εχει ξοδεψει ολες τις οικονομιες του για να το ολοκληρωσει..
Δεν 'εψαχνε' μαλλον στα τρομερα site που εχεις μορφωθει εσυ..

ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΑΣ είπε...

ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΑΜΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΟΔΗ.
ΟΠΟΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ Ο ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ.
ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΑ ΝΑΖΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ.
ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥΣ ΒΙΩΣΑΜΕ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟΚΤΟΝΟ ΕΜΦΥΛΙΟ ΚΑΙ ΑΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΠΑΛΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.

ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΓΙΩΣ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ "ΤΣΑΚΙΣΟΥΜΕ" ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΚΕ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
ΠΡΙΝ ΑΙΜΑΤΟΚΥΛΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΡΟΔΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΗΜΑΓΜΕΝΗ ΑΠΟ "ΦΙΛΟΥΣ" ΚΑΙ ΕΧΘΡΟΥΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.
ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ, ΓΙΑ ΚΕΙ ΤΟ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΚΑΛΟΠΑΙΔΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΚΡΩΝ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΙΨΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΜΕΙΣ ΠΡΙΝ ΑΥΤΟΙ ΣΥΝΤΡΙΨΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ.

ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΕΡΘΕΤΕ ΕΙΣ ΕΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΕΥΤΕΙΤΕ
ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ ΘΑΝΑΣΙΜΑ !!!

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΣΟΥ ΠΏ ΤΙ ΒΙΒΛΙΑ ΕΧΏ ΔΙΑΒΑΣΕΙ?ΟΤΙ Κ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΘΑ ΤΑ ΠΕΙΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ.ΘΑ ΣΟΥ ΠΏ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΠΌΥ ΘΑ ΣΕ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΣΤΝ ΤΟΙΧΟ ΓΙΑΤΙ ΔΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ.ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1935 ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΠΟΣΧΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Κ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΕΠΙΔΙΩΞΑΝ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΜΑΣ ΣΤΗ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ.ΔΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΒΙΒΛΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΚΑΔΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ Κ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ Κ ΑΠΟ ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ Κ ΑΠΟ ΔΌΛΌΦΟΝΊΕΣ ΤΟΥ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗ Κ ΤΗΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΤΟΥ.ΤΟ ΑΝ ΔΝ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ.ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ Ο ΙΔΡΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?ΑΒΡΑΑΜ ΜΠΕΝΑΡΟΓΙΑ.ΕΒΡΑΙΟΣ ΓΑΡ.ΦΙΛΑΚΙΑ Κ ΚΑΛΑ ΞΥΠΝΗΤΟΥΡΙΑ.ΒΑΓΓΕΛΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ο 6:38 ειναι καθυστερημενοs ρε μαγκες κ αμορφωτο κομματοσκυλο.δειτε τι λεει στο παληκαρι να διαβασει βιβλιο του βελουχιωτη απο τη real news χαχαχα.με κατι τετοια ζωα δινουν υπαρξη στα αλλα τα ναζιστικα ζωα.ποιο ηλιθιος πεθαινεις.πελοπιδαs

Ανώνυμος είπε...

πάντως τα δελτία ειδήσεων καταντάνε αηδία πλέον...
Τέτοια σπέκουλα δεν έχει ξαναγίνει!
ΤΑ παμε για τους χρυσαυγουλους, τα ξανάπαμε, τα ξαναματάπαμε, τα ματαξαναματαξανάπαμε....
Ε... φτάνει ρε π...
Δεν είμαστε γκαγκά!
Θα αρχίσει να γυρίζει μπούμερανγκ το σκηνικό αν συνεχίσουν να μας τα πρήζουν με τους νεοναζί.
Μονοθεματικά εντελώς πλέον τα δελτία ειδήσεων.
Αν είχανε αφιερώσει το 1/1000 για δολοφονίες όπως ενός παλικαριού στην Πάτρα από παράνομους μετανάστες επειδή ...ενοχλούσε ο σκύλος του, μαζί με την άτυχη κοπέλα στην Πάρο που παλεύει για τη ζωή της, τον άνθρωπο που σφάχτηκε στο κέντρο της Αθήνας, θα είχαν μια βάση.
Τώρα κάνουν σπέκουλα και γίνονται γελοίοι.
Δεν μας νοιάζουν βρε κοπρίτες, παπαγαλάκια οι εντολές που πήρατε,κομματικά διατεταγμένα σιχάματα.
Πήγε στα βουνά η χρυσή αυγή, εκπαιδεύονταν με σουγιάδες στην χρυσή αυγή, έπιναν γάλα χωρίς καλαμάκι στην χρυσή αυγή, έκαναν κόκα στην χρυσή αυγή, αερίζονταν δημοσίως στην χρυσή αυγή, παίζανε ποδόσφαιρο με κεφάλια πακιστανών στη χρυσή αυγή, κάνανε τελετές ναζιστικές συτη χρυσή αυγή, αντάρτικο πόλης στη χρυσή αυγή...

Ε ΑΕΙ ΣΤΑ ΚΟΜΜΜΑΤΙΑ ΠΙΑ!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 14 ΝΟΕΜΒΡΗ 1935:ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΟΒΙΕΤ...ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΙΣ ΑΡΙΣΤΕΡΕ?ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΦΥΛΛΑΔΑ Η ΒΙΒΛΙΟ ΔΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ.ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΑΦΤΙΖΕΤΕ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥΣ.ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ ΜΙΛΑΜΕ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ.ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ..ΠΟΣΟΙ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ?ΟΠΟΤΕ ΨΑΞΤΕ Κ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.Κ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΝ Κ ΚΡΊΝΕΤΕ.ΒΑΓΓΕΛΑΣ

Ανώνυμος είπε...

6:38 ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 12 ΊΟΥΛΗ 1935:ΑΝ ΔΕΝ ΝΙΚΙΟΜΑΣΤΑΝ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΕΘΑΜΕΝΗ.Κ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΠΙΔΙΩΞΑΜΕ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ..ΜΑΘΕ Κ ΞΕΣΤΡΑΒΏΣΟΥ ΤΩΡΑ.ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΣΤΟ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ Η RΕΑL..ΣΟΥ ΕΔΕΙΞΑ ΤΟΣΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΧΑ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ Κ ΦΏΤΟ.Κ ΓΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΕΑΜ-ΝΑΖΙ ΤΟ 1944..ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ ΟΤΑΝ ΦΟΡΑΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΓΥΑΛΙΑ Κ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΠΟΡΩΣΕΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ.ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΥΜΕ ΤΙ ΕΛΕΓΕ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΚΥΠΡΙΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΌΥΡΚΟΥΣ...ΨΑΞΕ ΜΟΝΌΣ ΣΟΥ Κ ΘΑ ΒΡΕΙΣ.ΑΛΛΑ ΑΝ ΨΑΧΤΕΙΣ ΠΟΛΥ ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΦΑΣΊΣΜΟΣ Κ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΕΣ ΡΙΖΕΣ.ΠΟΙΟΙ ΒΑΛΑΝΕ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΝΑ ΜΑΛΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ?ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΗΤΑΝ ΤΥΧΑΙΕΣ?ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΤΕ ΤΙΣ ΞΕΚΙΝΟΥΝ Κ ΠΟΙΟΙ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ.ΒΑΓΓΕΛΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Ο ΧΑΡΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Κ ΘΑ ΠΕΙ ΤΝ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ,ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΤΝ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΤΝ ΜΙΧΑΛΟΛIΑΚΟ.ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΗΡΧΑΝ Κ ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΙΓΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ ΤΑ ΠΌΥΣΤΡΙΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗ.ΜΕΧΡΙ Κ ΑΠΌ ΤΟ ΚΚΕ ΤΝ ΔΙΕΓΡΑΨΑΝ ΕΠΕΙΔΗ ΚΟΤΕΨΕ ΟΤΑΝ ΤΝ ΠΙΑΣΑΝΕ.ΜΕΧΡΙ Κ Ο ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΔΝ ΔΕΧΟΤΑΝ ΤΝ ΑΡΗ...ΚΛΑΡΑ!ΑΜΑ ΣΟΥ ΠΩ Κ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΑΡΩ ΚΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΚΥΡΙΕ ΜΟΡΦΩΜΕΝΕ?ΒΑΓΓΕΛΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Σε ενα τρολ ονοματι Πελοπιδα που με βριζει λεγοντας οτι ειμαι κομματοσκυλο χωρις να ξερει καν ποιος ειμαι και αν ανηκω καπου, δεν θα απαντησω καν.. Κοιταξου στο καθρεφτη να δεις ποιος ειναι αμορφωτος..

Οσο για σενα Βαγγελα, ειναι για γελια πραγματικα αυτα που λες.. Οτι εισαι παραπλανημενος το καταλαβαινω, οτι εχεις τετοιες αυταπατες για τη μορφωση σου με αφηνει αφωνο.
Ο χαριτοπουλος φιλε μου εγραψε αυτο το βιβλιο ΠΑΡΑ και ΕΝΑΝΤΙΑ στη θεληση της ηγεσιας του ΚΚΕ γιατι πολυ απλα γραφει την αληθεια οπως ακριβως ειναι, οχι οπως την εχει εξωραισει η ηγεσια τ ΚΚΕ, και χωρις κρισεις, περιγραφικα μετα απο ερευνα 25 και πλεον χρονων. Εχει προκαλεσει ο ιδιος οποιονδηποτε να του βρουνε και το παραμικρο στοιχειο απο το βιβλιο που να μην ειναι ετσι οπως το περιγραφει. Φυσικα δεν βρεθηκε κανενας..
Το πρωτοσελιδο του Ριζοσπαστη το εχω διαβασει πολυ πριν μου το πεις. Εγω διαφωνω με την οπτικη τους, φυσικα για πολυ διαφορετικους λογους απο σενα που θα σου ειναι πολυ δυσκολο να καταλαβεις, οποτε καλυτερα να μην μπουμε σε αυτη τη συζητηση.

Αλλα πες μου κατι για να γελασουμε:
1) Πες μου για τη συμφωνια ΕΑΜ Ναζι. Ψοφαω να ακουσω την αληθεια απο το στομα σου
2) Πες μου ποιες ειναι οι κοινες ριζες φασισμου - κομμμουνισμου;
3) Ποιος χρησιμοποιησε και προκαλεσε την Ελληνικη επανασταση τ 1821. Πες μου σε παρακαλω, θελω πολυ να το μαθω αυτο..

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΤΛΠ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΔΝ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΜΑΘΩ ΤΟ ΠΩΣ Κ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΨΑΞΕ ΜΟΝΟ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ.ΤΙΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΙΣ ΞΕΚΙΝΟΥΝ Κ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΊΟΥΝ.ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΨΑΞΕ ΝΑ ΤΗ ΒΡΕΙΣ.ΑΠΤΑ ΠΟΛΛΑ ΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣΕΞΕ ΜΗΝ ΚΑΤΑΠΙΕΙΣ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΣΟΥ.ΕΙΣΑΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ Κ ΔΝ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΓΝΩΜΗ Κ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΛΕΚΤΙΚΑ ΟΤΙ Κ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΧΡ.ΑΥΓΗΣ ΟΤΙ Κ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΤΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΡΙΜΑΞΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΓΊΑ ΑΥΤΟ ΜΕΙΝΑΜΕ ΠΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΚΤΗΣΑΜΕ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΥΣ.Κ ΤΟ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΛΕΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΝ ΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΤΛΠ ΞΕΦΕΥΓΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ Κ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΑΙ ΣΑΝ ΠΑΙΔΑΚΙ ΑΝΩΡΙΜΟ..Κ ΑΦΟΥ ΕΙΔΕΣ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΑΥΤΑ Κ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΟΥ.ΕΜΕΝΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΠΙΚΑΡΕΙΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ,ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΊ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΧΩΡΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ.Κ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΝΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ Κ ΜΕΙΣ ΣΑΝ ΛΑΌΣ ΝΑ ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ ΣΑΝ ΤΑ ΚΌΚΟΡΙΑ.ΟΛΟΣ Ο ΝΟΗΜΩΝ ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΑΝΥΣΗΧΕΙ Κ ΟΧΙ ΠΩΣ Ό ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΌΣ ΘΑ ΕΙΡΩΝΕΥΤΕΙ ΤΝ ΒΑΓΓΕΛΑ Κ ΤΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΝ.ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΓΊΑ ΤΝ ΛΑΟ ΑΠΛΑ ΖΕΙΤΕ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ.ΒΑΓΓΕΛΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ανωνυμε 12:39 δεν φτανει που είσαι αμόρφωτοs και ανιστόρητος εισαι και πανηλίθιοs.ενα κομματόσκυλο φανατικό εισαι,εχεις ξεφτιλιστει.σε κανανε τα παιδιά να χορευεις με το μπαλετο μπολσόι.σε αποστόμωσαν .με κανεις και γελαω γιατι σε εχουν αποστομωσει και εσυ τρολαρεις.και ολο διαφημιζει το βιβλιο του χαριτοπουλου στην ριαλ του χατζηνικολαου.χαχαχα.πλασιέ εισαι;αν και σε προτιμω να κολλαs αφίσες και να μοιραζειs το ριζοσπαστη.χαχαχαχα.μαγκες αφηστε το κομματόσκυλο εχει ξεφτιλιστεί μην τον γελοποιήτε άλλο.πελοπίδαs

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΠΑΝΤΑ ΕΚΤΕΛΟΥΣΑΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ
ΘΑΝΑΤΟΥ
ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΦΟΝΙΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ
ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΟΝΙΚΟ
ΠΟΙΟΣ ΩΦΕΛΕΙΤΑΙ
ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΑ ΦΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΕΣ
ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΣ ΨΑΞΟΥΝ -ΟΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ-
ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΗ.
ΚΩΣΤΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ Κ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΜΠΕΛΟΓΙΑΝΝΗ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΨΕΥΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ,ΕΛΕΓΕ ΤΝ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟ ΔΙΚΤΑΤΟΡΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ Κ ΟΤΙ Ο ΣΤΑΛΙΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΟΠΩΣ Κ ΤΟΥ ΧΟΤΖΑ,ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ.ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΕΑ Κ ΚΙΝΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ.Η ΧΡ.ΑΥΓΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ.ΕΒΓΑΛΕ Ο ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΙΩΣΗΦ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΙΩΣΗΦ ΣΤΑΛΙΝ.ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΗΣ ΣΟΒΙΕΤ.ΣΑΝ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΕΝΑΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΑΔΟΛΦΟ Η ΧΙΤΛΕΡ..ΜΙΛΑΜE ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΥΑΛΑ.ΑΣ ΨΑΞΌΥΝ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΠΕΛΟΓΙΑΝΝΗ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΓΕΛΟΥΝΤΕΣ Κ ΑΠΤΑ ΠΟΛΛΑ ΓΕΛΙΑ ΑΣ ΚΑΤΑΠΙΟΥΝ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥΣ.Κ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΣΕ ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΔΑΝΕ ΚΑΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΣΤΗ ΣΟΒΙΕΤ?ΚΙΝΑ?ΚΟΡΕΑ?ΛΑΤΙΝ.ΑΜΕΡΙΚΗ?ΒΑΛΚΑΝΙΑ?ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΙΝΑ Κ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ.ΔΙΚΤΑΤΟΡΕΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ.ΠΗΓΑΙΝΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΡΕΑ ΝΑ ΓΕΛΑΤΕ Κ ΝΑ ΚΛΑΙΤΕ ΣΑΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ Ό ΗΓΕΤΗΣ.ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΚΛΑΙΓΑΝΕ ΣΑΝ ΣΠΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΤΙΜΏΡΗΣΕΙ Ο ΗΓΕΤΗΣ.Η ΒΡΩΜΟΑΡΙΣΤΕΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΤΟ 40 ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΟΒΙΕΤΙΚΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.ΗΘΕΛΕ Ο ΣΤΑΛΙΝ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ.Κ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΑΠΟΣΧΙΣΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.ΜΕ ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ ΕΑΜΟΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗ,ΣΥΜΜΌΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΑΝΕ,ΒΙΑΖΑΝΕ ΛΕΗΛΑΤΟΥΣΑΝ Κ ΛΕΓΑΝΕ ΤΑ ΖΩΑ ΟΛΟΥΣ ΔΟΣΊΛΟΓΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΔΝ ΗΤΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.Κ ΒΛΕΠΑΜΕ ΝΕΚΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ 10 Κ 12ΧΡΟΝΩΝ ΩΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΤΑΧΑ.ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΠΟΥ ΔΕΧΟΣΑΣΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ,ΜΗΝ ΥΠΟΚΡΙΝΕΣΤΕ Κ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΧΡ.ΑΥΓΗ.ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΤΕ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΤΟΤΕ ΠΕΙΤΕ Κ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΣΑΣ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΝ ΦΑΣΙΣΤΩΝ ΧΡ.ΑΥΓΗΣ.ΕΚΤΌΣ Κ ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤE ΣΑΝ ΧΑΖΟΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΔΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΑΠΑΤΡΙΔΟΙ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΠΡΟΔΟΤΑΚΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΗΤΑΝ.

Ανώνυμος είπε...

@Πελοπιδα και αλλους
Το ειστε φασιστες και χρυσαυγιτες φαινεται απο τους ορους που χρησιμοποειτε. Τον ορο 'εαμοβουλγαρος' μονο οι φασιστες τον χρησιμοποιουν..
Να μιλατε δεν ξερετε με επιχειρηματα, μονο να βριζετε και να παπαγαλιζεται οτι μ@κια κυκλοφορει σε ακροδεξια site για το Σταλιν, το Ζαχαριαδη, τη Κορεα κτλπ

@Βαγγελα
Η απαντηση σου δεινει οτι δεν εχεις ιδεα. Οταν σε ρωταω να μου πεις και μου απαντας 'ψαξτο μονος σου' δειχνει οτι δεν ξερεις την απαντηση σε αυτο που σε ρωταω.
Και το ψαξιμο μη φοβασαι, το κανω τα τελευταια 15 χρονια, δεν ξεκινησα χτες μεσα απο περιεργα site να ψαχνομαι οπως καποιοι απο εσας.
Το προβλημα δεν ειναι οτι δεν εισαι αριστερος οπως νομιζεις, το προβλημα ειναι οτι δεν εισαι στοιχειωδως πατριωτης και δημοκρατης. Και ειτε το καταλαβαινεις ειτε οχι η θεση σου οδηγει στο φασισμο..

Ο Ανώνυμος των 5 και 22 είπε...

Εντάξει ρε φίλε, οι θέσεις του Βαγγέλη έτσι γενικά και αδιόρατα και με τα άλματα λογικής που χρησιμοποιείς στην αόριστη επιχειρηματολογία σου βλέπεις ότι οδηγούν στον φασισμό.
ΟΚ μας έπεισες. Κάντηνα τώρα από δω με ελαφρές τουμπίτσες για κανένα άλλο σάϊτ... ΟΚ;
Βαγγέλα και οι υπόλοιποι τι κάθεστε και ασχολείστε μαζί του και χαλάτε φαιά ουσία;Δεν βλέπετε ότι ο άνθρωπος απλώς θέλει να ζαλίζει @ρχιδι@;

Ανώνυμος είπε...

Κομμουνιστης και ελληνας δε γινεται.Αν εμφανιζοταν ενα αριστερο κομμα πατριωτικο θα το ψηφιζα.Ολοι oι αριστεροι ειναι διεθνιστες αυτο που θελουν και οι τραπεζιτες για να κανουν τη χωρα μπαχαλο και ν αλωνιζουν.Eκ του αποτελεσματος αν πραγματι οι αριστερουληδες κκε συριζα και δημαρ μπροστα στο κινδυνο της χωρας ηταν πραγματι αντιμνημονιακοι θα συνεργαζοντουσαν.Αλλα... αλλα αλλα...αλλα...αλλα..αλλα..........προτιμησε ο κουβελης να φυγει απ το συριζα να συνεργαστει με μνημονιακη κυβερνηση και το κκε να μη συνεργαστει με συριζα μπορουσε ομως με το μητσοτακη.Τελικα σε τι συμφωνουνε ολοι αυτοι????ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ.Επειδη το βλεπω το εργο σχεδιαζουν ακομα και κυβερνηση νδ με συριζα παρτε μια χρυση αυγη χωρις καμια τυψη φυσικα.

Ανώνυμος είπε...

@5.22 και 5.32
το 'ελληνας και κομμουνιστης δεν γινεται' δειχνει ποιοι ειναι πραγματικα οι φασιστες. Φασιστες κανονικοι, οχι αστεια..
Κριμα στο anti-ntp που μαζευει πλεον ψηφοφορους της ΧΑ και μονο..

Ανώνυμος είπε...

ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ Κ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΔΝ ΘΑ ΞΑΝΑΜΠΩ ΝΑ ΧΑΛΑΣΩ ΤΝ ΧΡΟΝΟ ΜΟΥ ΜΕ ΕΝΑΝ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟ.ΨΑΧΝΕΙΣ 15ΧΡ?Κ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙΣ ΣΤΟ ΚΚΕ?ΣΌΥ ΕΔΩΣΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΓΩ Κ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΘΕΣ ΝΑ ΨΑΞΕΙΣ?ΑΦΌΥ ΓΕΛΑΣ ΛΕΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥΜΠΕΚΙ.ΚΑΤΑΠΙΕΣ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΣΟΥ.ΟΠΟΥ Κ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΝΑ ΨΑΞΕΙΣ ΘΑ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΕΙΝΑΙ.ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΊ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΝ ΧΙΤΛΕΡ ΤΑ ΛΕΝΕ ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ.ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΚΑΛΟΙ Κ ΧΑΖΟΥΛΗΔΕΣ.ΑΝ ΔΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΠΟΙΟΙ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΑΝ Κ ΤΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ.Κ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑΒΑΖΕΣ ΡLΑΥΒΟΥ ΚΟΙΝΏΣ ΜΑΚΑΚΙΕΣ.ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΛΕΓΕ Ο ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ ΤΟ 1935 Κ ΤΝ ΗΠΙΕΣ..ΑΜΑ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΝΑ ΨΑΞΕΙΣ ΣΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΜΟΥ ΑΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΑΠΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΥΦΛΩΜΕΝΟΣ.ΑΝ ΔΝ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ,ΒΑΖΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΤΛΠ.ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΔΕΙΣ Κ ΤΑ 10ΧΡΟΝΑ Κ 12ΧΡΟΝΑ ΣΕ ΜΕΛIΓΑΛΑ Κ ΑΛΛΑ ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΕΔΡΑΣΑΝ ΟΙ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΕΣ.ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΤΝ ΑΛΛΟΝ ΑΚΡΌΔΕΞΙΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ ΕΑΜΟΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ.ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΡΕ ΦΊΛΕ.ΔΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ?ΤΙ ΣΤΌ ΔΙΑΟΛΟ ΑΜΟΡΦΩΤΟΣ ΕΙΣΑΙ?ΔΝ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ?ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΟΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΔΝ ΕΙΝΑΊ ΝΑΖIΣΤΕΣ.ΤΕΛΟΣ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΕΣ ΔΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΝ ΛΑΟ Κ ΔΗΜΙΌΥΡΓΟΥΝ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΚΟΠΑΔΙΑ ΗΛΙΘΙΩΝ.ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΜΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ Κ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΣΤΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ ΕΠΙΔΙΏΞΑΝ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΣΤΗ Μ.ΑΣΙΑ Κ ΑΠΟΣΧΙΣΗ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟΣ Κ ΔΝ ΔΙΑΦΕΡΕΙΣ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΤΟΥΣ ΝΑΖΙΣΤΕΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ.ΣΤΌ ΞΑΝΑΠΑ ΕΧΕΤΕ ΚΟΙΝΕΣ ΡΙΖΕΣ Κ ΔΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΝΑ ΣΤΌ ΜΑΘΕΙ Η RΕΑL ΝΕWS ΚΥΡΙΕ ΑΜΟΡΦΩΤΕ.ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.ΒΑΓΓΕΛΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ό 3:27 ειναι πολυ βλακας.δεν ξερει να μιλησει και δεν παραδεχεται τιποτα.εχω φιλουσ αριστερους και καποια τα παραδεχονται αυτος ειναι πολυ στουρναρι.αποδικνυει τι εστι η αριστερα.ζωα απελεκητα.μας λεει φασίστες ο φασϊστας επειδη εχουμε αλλη γνωμη.αντε στη σιβηρια να δεις τη στραβωμαρα σου κ στην γελοια ιδεολογια σου.εχεις ξεφτιλιστει σε ολο το μπλογκ.τοσo αμορφωτο ανθρωπο πρωτη φορα συναντω σε μπλογκ.πελοπιδαs

Ανώνυμος είπε...

@Βαγγελα
Εκτος απο τις βρισιες τα επιχειρηματα σου σε ολο το διαλογο ηταν το εξης ενα: το πρωτοσελιδο του ριζοσπαστη το 35.
Το οποιο θα ειχε νοημα αν ημουν στη συντακτικη ομαδα του ριζοσπαστη του 35. Κατα τα αλλα, εκτος απο το οτι σου ειπα οτι δεν συμφωνω, και το προσπερασες, ειναι αποριας αξιο πως με λογικα αλματα μεγατονων οδηγεισαι στα τραγικα ακροδεξια συμπερασματα ..

Για τα υπολοιπα που λες, θα πρεπει να ξαναπας σχολειο να μαθεις οτι σε ενα διαλογο επιχειρημα δεν ειναι το 'κατσε διαβασε να μαθεις, δεν θα στα μαθω εγω', 'ρωτα το λενε ολοι', 'αν μαθαινεις απο την αριστερα θα μεινεις στο σκοταδι', 'ο κομμουνισμος εχει κανει τα μεγαλυτερα εγκληματα' κτλπ
Αυτα ειναι αφορισμοι και αποφυγη του να απαντησεις επι της ουσιας. Επι της ουσιας απανταμε με γιατι και με στοιχεια..

Και επειδη ειμαι σιγουρος οτι, ειτε εισαι χρυσαυγιτης και το κρυβεις μετα απο αυτα που εγιναν, ειτε εισαι δηθεν απολιτικ ανενταχτος εθνικιστης, το επιπεδο μορφωσης σου ειναι πολυ χαμηλο (φαινεται απο το λογο που εκφερεις), για πες μας αν εχεις τα κοτσια αν εχεις σπουδασει;

@Πελοπιδα
Εσυ φιλε μου, σε αντιθεση με το Βαγγελα που εχει ενα (κουτσο) επιχειρημα, δεν εχεις κανενα, το μονο που μπορεις ειναι να βρισεις.
Το ποιος ξερει να μιλησει φαινεται απο το λογο που εκφερεις και αυτοι που παρακολουθουν το διαλογο κρινουν. Και επειδη κανεις οτι δεν καταλαβαινεις δε σε λεω φασιστα επειδη εχεις αλλη γνωμη (ημαρτον! μονο στη διαστρεβλωση εισαι αξιος), αλλα σε λεω φασιστα επειδη πιστευεις οτι οποιος ειναι κομμουνιστης δεν ειναι ελληνας, επειδη λες τους τοσους νεκρους του ΕΑΜ εαμοβουλγαρους..

@Προς ολους
Το οτι μπορει να ειστε καποιοι απο εσας ασφαλιτες η πληρωμενα τρολ απο διαφορα γραφεια κομματων (και η Χρυση Αυγη το κανει) φυσικα και το ξερω. Δεν ειμαστε ολοι ηλιθιοι για να χανουμε το χρονο μας. Γιαυτο δεν θα συνεχισω σε ενα διαλογο με πληρωμενους η με τοσο αμορφωτους που δεν μπορουν ουτε διαλογο με επιχειρηματα να κανουν.
Εγω το αρχικο ποστ μου το απηυθηνα στη συντακτικη ομαδα του anti-ntp που φαινονταν σοβαρα παιδια, οτι με τετοιες αναρτησεις εχουν χαλασει το site τους και εχουν ριξει τοσο πολυ την επισκεψιμοτητα απο την ανοιξη του 12 που εμπαινε πολυς κοσμος εδω.
Χιλιες φορες αναρτησεις που στηριζουν το Καζακη η το Καμμενο, παρα τετοιες που στηριζουν -εστω και με αλλες αρχικες προθεσεις- τη Χρυση Αυγη..

Ανώνυμος είπε...

12:24 αριστερε αμορφωτε η φασιστοειδη σου νοοτροπία οποιος λεει για την αριστερα ειναι χρ.αυγη φασίστας κτλπ ελιωσε.τα παιδια πανω σου εχουν γραψει του κοσμου τα επιγχειρηματα και εσυ το παιζεις ανόητος.τα κομματόσκυλα το συνηθιζουν.ναι πληρωμενοι ειμαστε ελα να σε κερασουμε μια μερεντουλα...τρολαρειs ασύστολα.αν δεν ξερεις τα στοιχειωδη εγκληματα της αριστερας τοτε καλυτερα να πας στη σπηλια σου.ηκοινωνία μαs βαρεθηκε κουμμουνιστικες και φασιστικες βρωμοκαταστασεις.αν δεν σε καλυπτουν το τι σου λενε τα παιδια για εμφυλιο,ριζοσπαστη ομόλογια,μπελογιαννη ομολογια υιου κτλπ τοσε εισαι στόκος ανοητο κομματόσκυλο και δινεις λογο υπυρξης της χρ.αυγης.αν παραδεχοσασταν τα εγκληματα κ δεν ησασταν διεθνιστες και γινοσασταν πιό ελληνες παρα απογονοι του σταλιν η χρυση αυγη δεν θα υπηρχε.ο ενας φασισμος γενναει τον αλλον.αν δεν ξερεις τον ρολο του εαμ με βουλγαρους συμμοριτες και βελουχιώτη κυναιδο τοτε σε λυπαμαι πολυ.και αντε τωρα για νανι και οταν παs σχολειο και μαθειs την αληθεια ελα να μαs πειs μια συγνωμη που υπηρξες σκοταδιστης κ αριστερο κοπαδι.στο ξαναλεω πιο κουτό αμόρφωτο δεν εχω ξαναδει.και εχω φιλους αριστερους.τουλαχιστον αυτοι εχουν ψυχη και μορφωση και παραδεχονται αυτα που σου λενε τα παιδια.εσυ εκτος που σπας φρυδια με ενα λόγο χαζοχαρουμενο αποδικνυεις ποσο κολλημενοs και κομματοποιημενος εισαι.εδώ ο θειος μου αριστερος ειναι και ελεγε τον σταλιν στυγνό δολοφόνο.η αριστερα ειναι το παιχνιδακι της παγκοσμιοποιησης.πολυπολιτισμικοτητα με λαθρομεταναστες απο χωρες που σκοτωνει και η κουτση σαλεχ φερανε τα μεροκαματα σε χαλια επιπεδα.και εσεις υπερασπϊζετε τον εργατη ταχα.χαχαχα.να σου λενε τα αφεντικα παρε τοσα αλλιως θα παρω τον χασαν.και εσεις να χαιδευετε τους λαθρομεταναστες.εχουν γεμισει οι φυλακες με εισαγομενους δολοφόνους και η αριστερα οχι μόνο νίπτει τας χείραs της αλλα και τους καλυπτει.ολοι κλαψαμε για το χαμο του φυσσα απο τους φασίστες.για τον χαμό του κανταρη και χιλιαδων ελληνων απο τα ζωα που μας φερανε εχετε κλαψει;δεν βλεπω καμια ανακοινωση της αριστερας στους δολοφονους των ελληνων απο ξενους.δινετε λογο υπαρξης της χρυσης αυγης.αν σου σκοτωνανε το σοι λαθρομεταναστες θα ησουν ακομα διεθνιστης και πολυπολιτισμικος;ωραιο πολυπολιτισμο μας φερανε.βρωμιαρηδες,δολοφονους,εγκληματιες,κλεφτες κτλπ.ερχονται πακιστανοί με 10χιλ ευρώ.που τα βρίσκουν;και αφου εχουν τοσα φραγκα γιατι ερχονται εδώ;πελοπίδαs

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΣΤΟΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΠΑΝΥΒΛΑΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΩΝ; 73 ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΤΩΣΕΙ Κ 580 ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΣΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΔΥΑ 17Ν,ΕΠΑΝΑΣΤΑΤIΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ.ΟΤΑΝ ΣΚΟΤΩΝΕΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ.ΟΤΑΝ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ.ΑΥΤΑ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ Κ ΤΟΥΣ ΣΙΧΑΙΝΕΤΑΙ.ΓΙΑ ΤΟΥΣ 73 ΝΕΚΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ;ΑΝΤΑΡΣΥΑ Κ ΣΥΡΙΖΑ ΧΑΙΔΕΥΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.ΕΚΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΈΝ ΕΚΑΝΕ ΕΛΕΓΧΟΥΣ;ΟΤΑΝ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΑΙΔΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΛΗΣΤΕΣ Κ ΣΕ ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΘΕΜΑ;ΟΤΑΝ ΖΩΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΣΑΝ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ ΡΗΜΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ Κ ΔΕΝ ΑΦΉΝΟΥΝ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ Η ΔΗΜΌΚΡΑΤΙΑ;ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΧΡ.ΑΥΓΗ ΑΙΤΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΜΕ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.ΆΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΠΑΣΟΚΟΙ Κ ΝΔ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΙΧΑΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ;ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΑΛΙΑ Κ ΑΥΤΟΙ.ΡΟΥΦΙΑΝΙΑ Κ ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ.ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ.ΤΥΧΑΙΟ; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ..Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΙ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΜΙΚΡΟΣ ΜΟΙΡΑΖΕ ΤΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕ ΚΕΝΤΡΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΠΟΥ ΖΌΥΜΕ;ΠΑΝΥΒΛΑΚΑ ΑΡΙΣΤΕΡΕ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;ΚΟΚΟΜΠΛΟΚΟ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΚΑΛΟ.ΟΣΟ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑI ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΨΗΦΙΖΩ.ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΓΕΛΟΙΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ.ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ Κ ΦΑΣΙΣΤΕΣ.ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΝΕΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΔΟΛΌΦΟΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.ΤΕΛΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

Κομμουνιστη επειδη πιο πανω με αποκαλεις ζωο και επειδη σε εχει κανει ξεφτιλα ο Βαγγελας.Ενα θα σου πω,πιο ηλιθιος πεθαινεις.και σαν ανιστορητος και αμπανιαριστος που εισαι δεν θα ξανα μπω να δω τι απαντησες γιατι δεν εχεις λογο.Αντε γεια

Ανώνυμος είπε...

Με ποια δικαστικη αποφαση ενα δημοκρατικα εκλεγμενο κομμα αποκαλειται εγκληματικη οργανωση κι ερχεται επισημα ο κουτσουμπας κι οσοι εκλεχτηκαν με την ιδια δημοκρατικη διαδικασια να τους αντιμετωπιζουν λες και μπηκαν στη βουλη απ το παραθυρο ;Ποιες πρωτοβουλιες θελουν δηλαδη ν αναλαβουν με προτασεις εκτος συνταγματικου τοξου για καποιους που ψηφιστηκαν κυριοι;Ποσο δημοκρατης ειναι αυτος που λεει τσακιστε τους φασιστες;Mηπως τελικα ετσι οπως λειτουργει η βουλη δινει αλλοθι για να γινουμε ζουγκλα;

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί, μάλλον θα πρέπει να ξαναπούμε, ο πόλεμος ενάντια στο φασισμό δεν είναι εμφύλιος. ΤΕΛΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

Κομμουνιστικά Εγκλήματα

http://spartiaths.blogspot.gr/p/blog-page_12.html

Δημοσίευση σχολίου